Iznenađujuća ponuda
Besplatna dostava
Odlične cijene

Imamo različite uvjete i odredbe za potrošače i poslovne korisnike. U nastavku pogledajte relevantne uvjete i odredbe:

Uvjeti i odredbe za potrošače

Ažurirano: 2020-06-01

Ovi uvjeti,primjenjuju se na korištenje web stranice www.vidaXL.hr, kojom upravlja vidaXL Europe B.V.  ("mi", "naš" ili "nas", ukoliko kontekst dopušta).

Vi prihvatite korištenje ove web stranice, a sve transakcije putem web stranice, podliježu, ovim Odredbama i uvjetima ("Uvjeti"). Savjetujemo Vam da pažljivo i temeljito pročitate ove Uvjete i isptntate kopiju za buduću referenciju. Putem pregledavanja, korištenja, registriranja i vršenja transakcija, putem naše web stranice, potvrđujete da ste pročitali, razumjeli i da se slažete s ovim Uvjetima. Ako to ne učinite, ne smijete koristiti ovu web stranicu.

Kad izvršite narudžbu na web stranici, tražit će se od Vas da pružite osobne podatke, uključujući (bez ograničenja) vaše ime i prezime, adresu, poštanski broj, boravište i e-mail adresu. Vaši osobni podaci će se koristiti u skladu sa Uvjetima naše politike o privatnosti. Pristankom na ove Uvjete, također potvrđujete, da ste pročitali, razumjeli i složili se sa Uvjetima naše politike o privatnosti.

Sadržaj:

Članak 1. - Dostupnost usluga

Članak 2. - Informacije o nama

Članak 3. - Promjene na stranicama

Članak 4 - Proces narudžbe

Članak 5. - Potvrda Vaše narudžbe

Članak 6. - Plaćanje

Članak 7 - Sigurnost

Članak 8. - Dostava

Članak 9. - Točnost sadržaja

Članak 10. – Povrat, otkazivanja i zamjene

Članak 11. – Povrat novca

Članak 12. – Jamstvo

Članak 13. - Postupak podnošenja pritužbi

Članak 14. - Vlasnička prava

Članak 15. - Odgovornost

Članak 16. - Ostali važni pojmovi

Članak 17. - Kontaktirajte nas

Članak 1 - Dostupnost usluga

Naručivanjem putem naše web stranice jamčite da ste zakonski sposobni sklopiti obvezujuće ugovore, te da imate najmanje 18 godina.

Članak 2 - Informacije o nama

Upravlja: vidaXL Europe B.V.

Trgovina pod nazivom: vidaXL.hr

Uredska adresa:

Mary Kingsleystraat 1

5928 SK Venlo Nizozemska

E-mail adresa: webservice@vidaxl.hr

Registracijski broj: 09188362

OIB: HR 25797618848

Članak 3 - Promjene na stranicama

Zadržavamo pravo izmjene ovih Uvjeta s vremena na vrijeme. Sve promjene će stupiti na snagu čim su objavljene na web stranici, a primjenjivat će se na sve ugovore za kupnju proizvoda od tog datuma. To je Vaša odgovornost, kao posjetitelja web stranice, da pročitate Uvjete, svaki put kada koristite ovu web stranicu.

Svako odricanje od tih Uvjeta, može biti učinkovito samo kada je napisano i potpisano od strane našeg ovlaštenog predstavnika. U tom slučaju, ostale odredbe ovih Uvjeta i dalje će ostati netaknute.

Članak 4 - Proces narudžbe

Molimo pogledajte , Kako Naručiti ,za više informacija o tome kako izvršiti narudžbu na našoj web stranici. Sve narudžbe na vidaXL.hr podliježu prihvaćanju naših Uvjeta. (Molimo pogledajte odjeljak 1.2).

Tijekom procesa narudžbe, od Vas će biti zatraženo da potvrdite da ste pročitali, razumjeli i suglasni ste se  sadržajem i primjenom tih Uvjeta. Nećemo, prihvatiti ili obraditi narudžbe, osim ako su  ti Uvjeti prihvaćeni.

Uvjeti na snazi u vrijeme zaključenja ugovora primjenjivat će se na Vašu narudžbu, osim ako ste se izričito suglasili da se primjene novije promijenjene verzije.

Kad budete naručivali na našoj web stranici, morate se registrirati kod nas i pružiti korisničko ime i lozinku ("prijavi se -detalji"). Informacije koje ste dali na ovim stranicama moraju biti potpune i točne, svaki put. Vi ste odgovorni za održavanje povjerljivosti Vaših detalja prijave. Mi nećemo biti odgovorni za bilo kakvu štetu ili gubitke koje mogu nastati kao posljedica propusta održavanja tajnosti u Vašim detaljima prijave. U slučaju da imate bilo kakvih pitanja u vezi sa Vašim detaljima prijave ili ste postali svjesni o bilo kojoj mogućoj zlouporabi, molimo da nas kontaktirate na webservice@vidaxl.hr

Članak 5 - Potvrda vaše narudžbe

Nakon narudžbe, dobit ćete e-mail od nas da smo primili Vašu narudžbu. Imajte na umu da to ne znači da je Vaša narudžba prihvaćena. Vaša narudžba predstavlja ponudu za nas da kupite proizvod. Sve narudžbe su povod prihvaćanja od nas  a mi ćemo potvrditi takvo prihvaćanje, slanjem e-mail-a, koji potvrđuje da je proizvod otpremljen ("potvrda za dostavu"). Ugovor između nas ("Ugovor") će biti sklopljen, tek kad smo otpremili proizvod za Vas. Prije tog vremena, možemo Vas obavijestiti da ne prihvatimo narudžbu, ili Vi istu, možete otkazati.

Svi proizvodi, koje naručujete putem web stranice će ostati naša imovina, dok ne budemo primili u potpunosti, uplatu za naručene proizvode.

Članak 6 – Plaćanje

Uplate se mogu izvršiti na bilo koji način naveden u odjeljku Način plaćanja.

Mi ćemo obraditi plaćanje čim primimo Vašu narudžbu. Nakon, što smo provjerili karticu ili Paypal detalje i trenutne zalihe, stavka je spremna da bude isporučena.

Kako bi se osigurali da Vaše kreditne ili debitne kartice ili Paypal računi nisu korišteni bez Vašeg dopuštenja, mi ćemo provjeriti podatke navedene u procesu narudžbe (ime i prezime, adresu i druge osobne podatke dostavljene od Vaše strane)nasuprot, baza  podataka treće strane. Pristankom na ove Uvjete, suglasni ste ovim provjerama. Ovi podaci koriste se samo za provjeru vašeg identiteta. Nema provjera kreditnih naloga i to neće utjecati na Vaš kreditni rejting. Sve informacije zaprimljene od Vaše strane će se tretirati u skladu s našim pravilima o privatnosti i Zakona o zaštiti osobnih podataka 1998.

Mi preuzimamo Vašu uplatu kontroliranu od  treće strane pružatelja, trgovinskog bankarstva usklađenog sa  Standardima sigurnosti podataka u plaćanju (PCI DSS verzija 2).

Članak 7 – Sigurnost

Kada dođete u fazu plaćanja Vaše narudžbe, siguran način rada automatski će se aktivirati. Ovaj način se može prepoznati po lokotu koji je vidljiv u donjem desnom kutu preglednika. Siguran način rada osigurava da su svi Vaši podaci, kodirani za povećanu sigurnost.

Da bismo mogli obraditi Vašu uplatu s debitnom ili kreditnom karticom, mi ćemo tražiti podatke o kreditnoj kartici.

Mi ćemo Vas pitati za pružanje ovih svaki put kad pravite uplatu kod nas. Osim,tada kako  je navedeno u ovim

Uvjetima, nećemo Vas kontaktirati putem e-maila ili na drugi način ili tražiti bilo kakve podatke o kartici ili sigurnosne podatke. Ako primite e-mail, koji traži takve podatke, molimo vas da odmah kontaktirate našu Službu za korisnike.

Mi koristimo naše razumne napore kako bi se osiguralo da je ova web stranica slobodna od virusa i drugih štetnih sadržaja koji bi mogli prouzročiti štetu na Vašem računalu, iako nismo napravili ikakva jamstva u tom smislu.

Vaša je odgovornost da se osigurate da imate ispravnu opremu (uključujući, neograničavajući i ažuriran, anti-virus softver) za sigurno korištenje web stranice. Osim gdje je to propisano odgovarajućim zakonom, nećemo biti odgovorni prema Vama za bilo kakav gubitak ili štetu koja se dogodila kao posljedica virusa ili drugih štetnih sadržaja ,dok ste koristili našu web stranicu.

Članak 8 – Dostava

Troškovi isporuke i rokovi razlikuju se ovisno o adresi dostave i vrsti proizvoda koji želite da dobijete . Za daljnje informacije, molimo pogledajte naše podatke isporuke.

Trudimo se zadovoljiti datume isporuke koje obećavamo. Međutim, ponekad zbog nepredviđenih faktora, zakašnjenja su neizbježna. Nećemo, biti odgovorni za bilo kakvo zakašnjenje ili zastoj u dostavi proizvoda unutar procijenjenog roka, ako su u cijelosti ili djelomično uzrokovani okolnostima koje nisu unutar naše kontrole.

Ako nitko nije dostupan na Vašem prebivališta ili na adresi za isporuku tako da prihvati narudžbu, zabilješku ćemo Vam ostaviti na  trenutačnom prebivalištu navedenom u narudžbi, koje je moguće da bude u susjedstvu.

Alternativno ,Vaša narudžba može biti vraćena na jedno od skladišta prijevoznika a zabilješkom ćete biti savjetovani o tome kako možete  preuzeti Vašu pošiljku.

Rizik od oštećenja ili gubitka proizvoda ostaje naša odgovornost do prvog datuma preuzimanja proizvoda od vas (plaćanje u cijelosti za proizvod) ili datuma kad je prvi pokušaj dostave bio urađen.

Vraćanje isporuke, može se izvršiti samo u skladu sa Vašim legalnim zakonskim pravima o Zaštiti potrošača pri prodaji na daljinu Pravilniku 200 ili drugim primjenjivim zakonima.

Članak 9 - Točnost sadržaja

Osim kao što je navedeno u nastavku, cijena koju plaćate je cijena koja se prikazuje u vrijeme kad smo primili Vašu narudžbu, osim u slučaju pogreške.

Iako koristimo naše razumne napore kako bismo, osigurali da sve cijene na web stranicu su točne, pogreške se ponekad neizbježne. Ako otkrijete pogrešku u cijeni, mi ćemo Vas kontaktirati, što je prije moguće kako bi Vam dali opciju da potvrdite narudžbu sa trenutnom cijenom ili da ju otkažete. Ako nismo u mogućnosti da Vam se obratimo, narudžba će automatski biti otkazana. Ako ste odustali, ali ste već platili, mi ćemo vam vratiti puni uplaćeni iznos.

Sve cijene su izražene u Hrvatskim kunama i uključuju PDV po mjerodavnoj stopi. One ne uključuju takse dostavljanja ,to je navedeno u detaljima o isporuci, koji su prikazani u  našim informacijama o isporuci.

Sve veličine, mjere i dimenzije su približne. Pokušavamo ih prikazati što je moguće točnije, još uvijek ne možemo garantirati da su apsolutno točne.

Mi koristimo naše razumne napore kako bismo prikazali slike proizvoda, što je to sličnije njihovom stvarnom prikazu .

Članak 10 – Povratak

Za izravne informacije o povratku Vaše naručene robe, molimo pogledajte našu Politiku za vraćanje.

Kako propisi o Zaštiti potrošača o prodaji na daljinu nalažu, imate pravo otkazati narudžbu u roku od 30 dana, počevši od dana kada ste primili proizvod. U tom slučaju, vi ćete dobiti puni povrat plaćene cijene za proizvode koji će se obrađivati u skladu poglavljem Povrati niže ili drugačije u skladu sa propisanim zakonskim pravima. Radi vaše pogodnosti nudimo i dodatni period za povrat od trideset dana od dana primitka proizvoda.

Ako želite otkazati narudžbu, morate nas obavijestiti u pisanom obliku putem e-maila. Nakon toga ćemo organizirati prikupljanje, u kojoj će narudžba biti prikupljena u izvornom pakiranju te u istom stanju u kojem ste ih primili, besplatno (pogledajte odjeljak politika povratka za više informacija). Imate zakonsku obvezu da se u razumnoj mjeri pobrinete o proizvodima, dok su u Vašem posjedu. Ako ne poštujete ove obveze, možemo imati pravo na tužbu protiv vas za naknadu štete.

Ovi Uvjeti ne utječu na Vaša ostala zakonska prava kao potrošača i nemaju namjeru biti puno izvješće zakonskih prava. Za više informacija o Vašem pravu kao potrošača u svezi sa propisima  Zaštite potrošača pri prodaji na daljinu, obratite se lokalnim vlastima, trgovinskom uredu  ili potrošačkom savjetovalištu.

U rijetkim slučajevima, moguće je promijeniti specifikacije proizvoda. Ako je to slučaj, mi ćemo Vas kontaktirati što je prije moguće kako bi Vam ponudili alternativni, sličan izvornom proizvodu. Ako ste nezadovoljni ili niste zadovoljni s nadomještanim ili zamjenom, molimo kontaktirajte našu Službu za korisnike. Mi ćemo organizirati prikupljanje i vratiti Vam, Vaš novac, u skladu s našom povratnom politikom u odjeljku Povrati ispod.

Ako smatrate da ste dobili nepravilan, oštećen ili neispravan proizvod, morate nas obavijestiti u razumnom vremenu. Molimo Vas da nam ne vratite proizvod u prvom stupnju. Umjesto toga, mi ćemo Vas kontaktirati kako bismo razgovarali o odgovarajućoj soluciji i možemo vam ponuditi (bez ograničenja) popravak ili zamjenu dijelova, zamjenski proizvod ili puni povrat. Kad Vam ponudimo povrat novca, mi ćemo vratiti u potpunosti iznos, neispravnog, oštećenog ili netočnog proizvoda, eventualne troškove dostave i sve razumne troškove koje mogu nastati u povratku stavke prema nama.

Članak 11 – Povrat novca

Ako ćete otkazati narudžbu u skladu s poglavljem Otkazivanja gore navedena, mi ćemo Vam vratiti novac nakon što se naručeni proizvodi vrate nama. Povrat će se izvršiti na karticu ili PayPal račun koji ste koristili dok ste plaćali za narudžbu i, kao što je već spomenuto, podliježe Odredbama utvrđenim za povratak oštećene robe ili za koje smo uredili prikupljanje.

Članak 12 – Jamstvo

Jamčimo da bilo koji proizvod kupljen od nas preko naše web stranice je u skladu sa predmetnim ugovorom o prodaji tijekom najmanje dvije godine od isporuke proizvoda po zakonu EU, ali nacionalni zakon može vam pružiti dodatna prava. Sukladno sa ugovorom o prodaji znači da su proizvodi u skladu s opisom na našim web stranicama,da su sposobni za namjene za koje se obično koriste proizvodi iste vrste i pokazaju kvalitetu i performanse koje su normalne proizvodima iste vrste i koja možete opravdano očekivati. Ovo zakonsko jamstvo, također pokriva štete koje se mogu javiti tijekom transporta.U slučaju nedostatka sukladnosti, imate pravo da se proizvod uskladi besplatno uz popravak ili zamjenu ili ako to nije moguće ili je nesrazmjerno,uz odgovarajuće smanjenje cijene ili povrat novca. Ako vaš kupljeni proizvod je oštećen, molimo ne ustručavajte se kontaktirati našu Službu za korisnike.

Ova zakonska jamstvo ne utječe ili ometa bilo koje od vaših ostalih prava kao kupca na temelju nacionalnih zakona i propisa.

Vaša prava pod pravnom garancijom prestaju vrijediti ako: bilo koja druga strana nego proizvođač ili bilo koji servis za popravke koji nije određen od strane vidaXL izmijeni proizvod.

Članak 13 - Vlasnička prava

Poduzetnik ima uspostavljen postupak žalbe, o čemu su klijenti dovoljno obaviješteni, a tretira pritužbu,sukladno s ovim postupkom pritužbe

Pritužbe o izvršenju sporazuma moraju biti opisane, potpuno i jasno, u razumnom vremenskom razdoblju nakon što je kupac uočio smetnje.

Pritužbe podnesene poduzetniku bit će odgovorene u roku od 14 dana od dana primitka. Ako prigovor ima predvidljivo dulje vrijeme obrade, poduzetnik će odgovoriti u roku od 14 dana uz potvrdu primitka i naznaku kada kupac može očekivati detaljniji odgovor.

Kupac treba omogućiti poduzetniku najmanje 4 tjedna da riješi prigovor u uzajamnom savjetovanju. Nakon tog razdoblja podiže se rasprava koja ispunjava uvjete za rješavanje spora.

Jeste li nezadovoljni postupanjem s vašom žalbom? Tužbu možete podnijeti Odboru za sporove putem europske

ODR platforme. (Http://ec.europa.eu/consumers/odr)

Članak 14 - Vlasnička prava

Pristankom na Uvjete potvrđujete i slažete se da sva autorska prava i druga prava intelektualnog vlasništva su dostupni samo za vašu osobnu uporabu i ostaje naša imovina u svako doba.

Možete preuzeti ili kopirati sadržaj ili materijal naše web stranice, samo za osobnu uporabu .Kopiranje, reproduciranje, objavljivanje, distribucija i prikazivanje sadržaja ili materijala prikazanih na našoj web stranici za bilo kakvu drugu uporabu je nezakonita i zakonom zabranjena.

Sadržaj i drugi materijali na našim stranicama su dostupni samo za osobnu uporabu i ne smiju se kopirati ili koristiti, osim ako imate ovlaštenje od nas ili  od naših predstavnika u pisanim normama.

Članak 15 – Odgovornost

U skladu sa ovim poglavljem nazvanim  Odgovornost , ako se ne budete pridržavali ovih Uvjeta, mi ćemo biti samo odgovorni za nabavnu cijenu proizvoda.

U skladu sa ovim poglavljem nazvanim  Odgovornost ,nećemo biti odgovorni za gubitke koji proizlaze iz  ovih

Uvjeta koje spadaju u sljedeće kategorije: gubitak prihoda ili dohotka; gubitak u poslovanju; gubitak profita; gubitak predviđenih ušteda; gubitak podataka; gubitak dobronamjernosti ili ugleda; gubljenje upravljanja vašeg vremena; ili bilo kakve posebne ili neizravne gubitke ili gubitak dobronamjernosti ili ugleda.

Ništa u ovom Sporazumu ne isključuje ili ograničava našu odgovornost za smrt ili osobnu ozljedu uzrokovanu našim nemarom ; prijevaru ili krivo predstavljanje; bilo kršenje obveza prema Odjeljku 12 Zakona o prodaji robe iz

1979.; Oštećenim proizvodima prema Zakonu o zaštiti potrošača,dokument iz 1987; ili bilo koja drugu materiju, kojom bi se protuzakonito isključila ili pokušala isključiti odgovornost.

Iako smo koristili naše razumne napore kako bi se osiguralo da naše web stranice ispunjavaju sve primjenjive sigurne standarde, ne možemo se smatrati odgovornima za neovlašteni pristup podacima koje ste nam dali kroz našu web stranicu.

Ako se za bilo koji od ovih Uvjeta ili bilo kojih odredbi Ugovora odredi od nadležnih vlasti da je nevažeće, nezakonito ili neprovediva  mjera, taj izraz, stanje ili odredba će se u toj mjeri  odvojiti od ostalih Uvjeta i Odredbi, koji će i dalje vrijediti u najvećoj mogućoj mjeri dopuštenim zakonom.

Članak 16 - Ostali važni pojmovi

Svi ugovori se sklapaju na nizozemskom jeziku. Sva pitanja koja bi mogla nastati nadalje će biti prema nizozemskom zakonu i to će biti predmet nadležnosti nizozemskih sudova.

Ovi Uvjeti čine cjelokupni ugovor između nas i zamjenjuje svu prethodnu raspravu, dopisivanje i pregovore između nas, koji se odnose na njegovu materiju.

Slažemo se da nitko od nas neće imati pravno sredstvo u odnosu na bilo koje garancije ili jamstva (da li nevino ili nenamjerno) koja nisu navedena u ovim uvjetima. Svatko od nas se slaže da je naša jedina odgovornost u odnosu na one izjave i jamstva koja su navedena u ovim Uvjetima (da li su nevino ili nenamjerno) bit će za kršenje ugovora.

Nitko osim stranki ovog ugovora neće imati nikakva prava da provede bilo koju odredbu ovog ugovora.

Članak 16 - Kontaktirajte nas

Ako imate bilo kakvih pitanja u vezi ovih Uvjeta ili web stranice, kontaktirajte našu Službu za korisnike.

 

Terms and Conditions Business Customers

Last updated: 2020-06-01

Content:

Article 1 - Definitions

Article 2 – Identity of the entrepreneur

Article 3 – Applicability

Article 4 – The offer

Article 5 – The contract

Article 6 - Pricing

Article 7 – Performance of the contract and additional guarantee

Article 8 – Delivery and execution

Article 9 – Extended transactions: duration, termination and extension

Article 10 - Payment

Article 11 – Liability

Article 12 – Retention of title

Article 13 – Complaints Procedure

Article 14 – Disputes

Article 1 - Definitions

Throughout these terms and conditions, the following terms and definitions will be used:

1. Day: calendar day;

2. Digital content: data that is produced or delivered in digital form;

3. Long-term contract: a contract that provides for the regular delivery of items, services, and/or digital content during a specific period;

4. Durable medium: any tool - including email - that enables the customer or entrepreneur to store information that is personally addressed to them in a way that enables future consultation or use during a period that is attuned to the aim for which the information is intended, and enables the unaltered reproduction of the stored information;

5. Customer: the natural or legal person which is acting as a professional and/or for a company;

6. Entrepreneur: the natural or legal person that offers products, (access to) digital content, and/or services to customers at a distance;

7. Distance contract: a contract that is entered into between the entrepreneur and the customer in the context of an organised system for sales of products at a distance, digital content, and/or services whereby, until the contract is entered, exclusive or partial use is made of one or more techniques for communication at a distance;

8. Written: in these terms and conditions, “written" includes communication via email and fax if the identity of the sender and the integrity of the email are sufficiently certain;

9. Technique to communicate at a distance: a resource that can be used for entering into a contract without the customer and the entrepreneur having to come together at the same time in the same space;

10. Website: the entrepreneur’s web shop on which goods and services are offered which can be bought by customers;

11. Platform: the external environment on which entrepreneurs can offer goods and services which can be bought by customers.

Article 2 – Identity of the entrepreneur

The private limited liability company vidaXL Europe B.V., Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK Venlo, The Netherlands. Operating in the Netherlands under the VAT number: HR 25797618848, trading under the Chamber of Commerce number 09188362

Article 3 - Applicability

1. These terms and conditions are applicable to every offer of the entrepreneur and every distance contract between the entrepreneur and the customer.

2. If the customer includes provisions or conditions that deviate from or do not appear in the general terms and conditions in their assignment, then provisions or conditions will only be applicable to the entrepreneur in the case they are accepted expressly in written form.

3. The text of these terms and conditions will be made available to the customer before the distance contract is entered. If this is not reasonably possible, the entrepreneur will state, before the distance contract is entered, the way the terms and conditions can be consulted at the entrepreneur and that they can be sent as soon as possible, free of charge, at the customer's request.

4. If the distance contract is concluded electronically, it may be that, contrary to the previous paragraph and before the distance contract is entered, the text of these terms and conditions can be made available to the customer by electronic means in such a way that it can be stored by the customer in a simple manner on a durable data carrier. If this is not reasonably possible then, before the distance contract is entered, it will be stated where the terms and conditions can be consulted by electronic means and that they will be sent electronically or in another way, free of charge, at the customer's request.

5. If and insofar as one of the provisions of these general terms and conditions is null or void, the concerning provision must be read in the way of the legally permitted provision that is closest in content to the intentions of the parties, as it appears from the null or void provision, while the remaining provisions remain fully in effect.

6. If, in addition to these terms and conditions, specific conditions of an external platform on which products and services are being offered by the entrepreneur apply, the customer can, in the event of conflicting conditions, always invoke the applicable condition that is most favourable to them, but only if the Terms & Conditions are non-derogable.

Article 4 – The offer

1. If an offer is subject to a limited duration or subject to conditions, this will be explicitly stated in the offer.

2. The offer will include a full and detailed description of the offered products, digital content, and/or services.

3. The content of the website as well as its offer have been composed with the greatest care. However, the entrepreneur cannot guarantee that all information on the website is always correct and complete. Because of this, all prices, the offer and other information on the website and in other materials from the entrepreneur are subject to obvious programming and typing errors.

Article 5 - The contract

1. The contract shall come into force at the time the customer accepts the offer and complies with the corresponding conditions.

2. If the customer has accepted the offer by electronic means, the entrepreneur will immediately confirm by electronic means the receipt of the acceptance of the offer. If the receipt of acceptance of the offer has not been confirmed by the entrepreneur, the customer can terminate the contract.

3. After the customer accepts the offer, the entrepreneur reserves the right to cancel the offer within 3 working days of acceptance. The entrepreneur will notify the customer immediately of such cancellations.

4. If the contract is concluded electronically, the entrepreneur will take appropriate technical and organizational measures to secure the electronic transfer of data and will ensure a secure web environment. If the customer can pay electronically, the entrepreneur will observe appropriate security measures to this end.

5. If, after the contract is accepted, it turns out the client has provided any incorrect details, the entrepreneur has the right to fulfil its obligations only after receiving the correct details.

6. The entrepreneur can, within the statutory provisions, investigate whether the customer can fulfil their payment obligations, as well as investigate all the facts and factors that are of importance for entering into the distance contract responsibly. If, based on this investigation, the entrepreneur has solid grounds for not entering into the contract, they are entitled to refuse an order or application, stating reasons, or to attach special conditions to the implementation. If the entrepreneur, based on the investigation, declines the request or attaches special conditions to it, the customer will be informed of this no later than 3 days after concluding the contract.

Article 6 - Pricing

1. All prices mentioned on the website of and in other materials from the entrepreneur, are including VAT (unless stated otherwise) and unless stated differently on the website, are including other applicable charges.

2. Contrary to the previous paragraph, the entrepreneur can offer products or services, whose prices are linked to fluctuations on the financial market over which the entrepreneur has no influence, at variable prices. This linkage to fluctuations and the fact that any stated prices are target prices will be stated in the offer.

3. The entrepreneur can change prices 2 weeks after conclusion of the contract. Customers that do not agree with the change have the authority to terminate the contract without being charged for this by the entrepreneur.

4. Additional charges, such as delivery fees and payment fees, will be mentioned on the website and will at least be shown during the order process.

Article 7 – Performance of the contract and additional guarantee

1. The entrepreneur guarantees that the delivered products and services comply with the contract, on the understanding that minor deviations accepted in the sector regarding specified sizes, weights, quantities, discolorations and slight mutual colour deviations, etc., do not count as shortcomings on the part of the entrepreneur.

2. The customer must examine the goods delivered at the time of delivery and the customer must check whether the delivered goods meet the contract stipulations. This includes:

- whether the correct goods have been delivered;

- whether the delivered goods correspond in terms of quantity and number with what has been agreed;

- whether the delivered goods meet the requirements that may be set for normal use and/or commercial purposes.

In case of visible defects or shortcomings, the customer must report these to the entrepreneur within 14 days after delivery. In case non-visible defects or shortcomings are found, the customer must report these to the entrepreneur within 14 days at the latest after he could reasonably have discovered these. If the customer does not do this, he is no longer entitled to any form of repair, replacement, compensation and/or refund in respect of these defects.

3. If the entrepreneur considers a complaint to be justified, the relevant products will be repaired, replaced or (partially) reimbursed after consultation with the customer. The entrepreneur can thereby redirect the customer to a manufacturer or supplier.

Article 8 – Delivery and execution

1. In compliance with that which is stated in this respect in article 3 of these terms and conditions, the entrepreneur will carry out accepted orders with appropriate rapidity.

2. The entrepreneur is entitled to engage third parties if required to perform the duties under the contract.

3. The specified delivery times must be interpreted as a duty of reasonable effort and are deemed to have been approximated. The entrepreneur is free to choose the carrier. Except in the event of intent or deliberate recklessness on the part of the seller, exceeding of the delivery time shall never entitle the customer to any form of compensation.

4. The entrepreneur reserves the right to deliver sold products in parts.

5. The risk of damage to and/or loss of products rests with the entrepreneur until the time of delivery to the customer, unless expressly agreed otherwise. If the customer agrees to pick up the products, the risk is transferred when the products are handed over.

6. If the customer, or a third party designated by them, is not present at the delivery address on the agreed time to receive the products, the entrepreneur has the right to take back the products. In consultation with the customer, the entrepreneur might, at additional costs, offer the products to the customer at a different time and/or day. If delivery proves to be impossible, the payment obligation will not be cancelled and any additional costs, including the return costs, will be charged to the customer. 

Article 9 – Extended transactions: duration, termination, and extension

Termination:

1. The customer can always terminate a contract that is entered for an indefinite period and is for the regular delivery of products, digital content or services in accordance with the termination rules agreed to and a period of notice of no more than two months.

2. The customer can always terminate a contract that is entered for a definite period and is for the regular delivery of products (including electricity), digital content or services at the end of the definite period with the observance of the termination regulations agreed for this purpose and a period of notice of a maximum of two months.

3. The customer can terminate the contracts stated in the foregoing paragraphs in writing.

Extension:

4. A contract that is entered for a set period and is for the regular delivery of products (including electricity), digital content or services will be automatically extended for the same definite period.

5. The mentioned periods of notice also apply for terminations by the entrepreneur

Article 10 - Payment

1. The customer has the duty to pay the entrepreneur with the during the order process and on the website mentioned payment methods. The entrepreneur is free to offer various payment methods which can change from time to time. Insofar as not otherwise determined, the customer is obligated to pay within 14 days of delivery.

2. If the customer does not fulfil their payment obligation(s) in a timely manner, they are immediately liable by law, without a notice of default being required. The entrepreneur is entitled to increase the amount payable by statutory interest rate and the entrepreneur is entitled to charge the extrajudicial collection costs incurred by them to the customer.

Article 11- Retention of title

1. Delivered goods remain the ownership of the entrepreneur until the customer pays the payable amount in full.

Article 12- Liability

1. Subject to intention or gross negligence, the total liability of the entrepreneur towards the customer due to imputable failure in the performance of the contract is limited to compensation to a maximum of the amount stipulated for that contract (including VAT). In case of a long-term contract, then said liability is limited to a reimbursement of the amount that the customer owed to the entrepreneur in the 3 months preceding the event causing the damage.

2. The entrepreneur shall not be liable towards the customer for indirect damage, including, but not limited to, consequential damage, loss of profit, missed savings, loss of data or damage due to business interruption.

3. The customer indemnifies the entrepreneur against any claims in respect of third parties, except in the event of intent or deliberate recklessness on the part of the entrepreneur or a statutory director of the entrepreneur.

4. The preceding paragraphs shall not apply to damage suffered by the customer caused by reselling faulty products purchased from the entrepreneur, in case the clients of the customer commit to legal action against them.

5. Unless performance of the contract is permanently impossible, the liability of an entrepreneur due to an attributable failure to fulfil an obligation from the contract shall only arise if the customer informs the entrepreneur forthwith, in writing, with a reasonable deadline for remedying the failure, and the entrepreneur continues to be in default in the fulfilment of its obligation after that term. The notice of default must contain an as complete and as detailed a description as possible of the shortcoming, so that the entrepreneur is given the opportunity to respond adequately.

6. A condition for any right to compensation is that the customer always reports the damage to the entrepreneur in writing as soon as possible, but no later than 14 days after it arises. Damage that has not been brought to the attention of the entrepreneur within that period is not eligible for compensation, unless the customer can demonstrate that he could not have reported the damage earlier.

7. In the event of force majeure, the entrepreneur shall not be obliged to compensate for any damage to the customer.

Article 13 – Complaints procedure

1. The entrepreneur has a sufficiently publicised complaints procedure and will deal with the complaint in compliance with this complaints procedure.

2. Complaints concerning the performance of the contract must be submitted to the entrepreneur, fully and clearly described, within a reasonable period after the customer has ascertained the defects.

3. Complaints submitted to the entrepreneur will be replied to within a period of 14 days calculated from the date of receipt. If a complaint requires a foreseeably longer processing time, the entrepreneur will reply within the period of 14 days with a confirmation of receipt and an indication of when the customer can expect a more extensive reply.

Article 14 - Disputes

1. Contracts between the entrepreneur and the customer to which these terms and conditions apply are exclusively governed by the laws of the Netherlands.

2. Any disputes that might arise from the contract and cannot be settled amicably, may exclusively be submitted to the court of Oost-Brabant, location ‘s-Hertogenbosch. This is subject to the extent that mandatory rules of jurisdiction limit this choice. The entrepreneur and customer may settle their disputes by means of binding advice or arbitration.

 

Opći uvjeti korištenja web stranice vidaXL

Verzija: 2020-06-01

Sadržaj

Član 1 - Definicije 

Član 2 - Primjenjivost 

Član 3 – Korisnički račun 

Član 4 – Opći uvjeti korištenja web stranice 

Član 5 – Narudžbe 

Član 6 - Aukcije 

Član 7 - Recenzije 

Član 8 – Okončavanje korisničkog računa i funkcionalnosti web stranice 

Član 9 - Privatnost i lični podaci 

Član 10 – Intelektualno vlasništvo i podaci trećih strana 

Član 11 - Odgovornost 

Član 12 - Razno 

Član 1 - Definicije

  • Korisnički račun: Račun koji korisnik mora generirati da bi mogao slati narudžbe, sudjelovati u aukcijama i ostavljati recenzije.. 
  • Prodavač(i) treće strane: Treća osoba koja nudi korisnicima proizvode putem web stranice. 
  • Korisnik: Svaki posjetitelj web stranice.
  • Opći uvjeti korištenja: Ovi uvjeti korištenja su za web stranice vidaXL.
  • Recenzija: Recenzija koju može ostaviti korisnik vidaXL, web stranice ili prodavač(i) treće strane.
  • Aukcije: Aukcije koje se održavaju na vidaXL web stranici.
  • vidaXL: vidaXL Marketplace Europe B.V. s sjedištem u (5928 SK) Venlo na Mary Kingsleystraat 1.
  • Web stranica: web stranica, kao što je aktivno možete naći pod URL vidaxl.nl i bilo koje druge web stranice, URL ili aplikacije posvećene vidaXL.

Član 2 - Primjenjivost

  1. Ovi uvjeti korištenja primjenjuju se svakom korištenju web stranice, uključujući i korištenje korisničkog Računa.
  2. vidaXL zadržava pravo izmjene ovih Uvjeta Korištenja s vremena na vrijeme. Izmijenjeni Opći uvjeti korištenja primjenjivat će se čim su objavljeni na web stranici. Iz tog razloga, savjetujemo vam da redovito provjeravate Opće uvjete korištenja.

Član 3 – Korisnički račun

  1. Da biste mogli slati narudžbe, sudjelovati u aukcijama i ostavljati recenzije, potrebno je generirati račun. Korisnik može generirati račun dostavljajući potrebne podatke putem on-line obrasca na web stranici. Ovaj obrazac možete naći pod naslovom “Novi kupac?”.
  2. Da bi generirao račun, Korisnik mora:
    1. imati najmanje 18 godina starosti u trenutku traženja računa.
    2. imati važeću e-mail adresu.
  3. Nakon generiranja računa, Korisnik će primiti e-mail za potvrdu. Čim je račun aktiviran, korisnik se može prijaviti koristeći njegovu ili njezinu e-mail adresu i izabranu lozinku.
  4. Određena e-mail adresa se može koristiti samo jednom za generiranje računa. Račun je vrlo ličan, ne može se transferirati, i povezan je s korisnikom koji je generirao račun.
  5. Korisnik se mora osigurati da su informacije koje on ili ona opskrbljuje, što se tiče Korisničkog računa i svake daljne komunikacije s vidaXL, korektne, kompletne i aktualne. Korisnik može napraviti promjenu u ličnim podacima prijavom na račun i obradom promjene.
  6. Korisnik treba zadržati lozinku u tajnosti i mora poduzeti odgovarajuće mjere kako bi se spriječilo neovlaštenim trećim stranama saznanje i korištenje lozinke i/ili Računa.
  7. Korisnik je dužan izvjestiti vidaXL odmah u slučaju gubitka, krađe ili (sumnjive) zlouporabe ili neovlaštenog korištenja lozinke i/ili računa. Do momenta kada vidaXL primi ovu obavijest, Korisnik se smatra odgovornim za bilo kakve štete nastale zbog zlouporabe lozinke i/ili računa.
  8. Ako vidaXL utvrdi ili ima razlog za sumnju da neovlaštene treće osobe koriste ili imaju mogućnost da koriste Korisnički račun, vidaXL zadržava pravo da odmah blokira račun, i da oporavlja bilo kakvu štetu koju vidaXL može pretrpjeti kao rezultat toga zbog Korisnika, bez da se vidaXL smatra odgovorna za štetu koju trpi Korisnik.

Član 4 – Korištenje web stranice

  1. Korisnik jamči da su informacije i podaci dobivene od njega ili nje točne, kompletne i pouzdane. vidaXL zadržava pravo provjeriti ispravnost isporučenih informacija i podataka, te ukloniti informacije i podatke korisnika u slučaju da se dokaže da su informacije netočne ili ako se njihova ispravnost ne može potvrditi.
  2. Korisnik ne smije:
    • ometati rad web stranice ili koristiti softver koji može ometati rad web stranice; 
    • započeti procese ili im omogućiti da nastave, od kojih on ili ona mogu sumnjati da će onemogućiti drugim korisnicima interneta ili negativno utjecati na korištenje web stranice;
    • se predstavljati kao drugi korisnik.
  3. Korisnik ne smije ponavljati ili stavljati na raspolaganje (uz pomoću deeplinking ili drukčije) web stranicu ili bilo koji njen dio bez prethodno dosegnutog pisanog dopuštenja od vidaXL.

Član 5 – Narudžbe

  1. Generalne Uvjete korištenja vidaXL i Uvjete povratka vidaXL su primjenjive svim narudžbama sa vidaXL stavljene preko web stranice. Korisnik prihvaća ove opće uvjete i uvjete povratka kada generira račun.
  2. Za narudžbe od prodavaca treće strane putem web stranice, Opći Uvjeti i Uvjeti povratka trećih strana mogu biti primjenjeni. Njih možete naći na stranicama kompanije treće strane. Ako prodavač(i) treće strane nema zasebne opće uvjete I uvjete povratka, Opći uvjeti korištenja vidaXL se primjenjuju kupovnom sporazumu između Korisnika i Prodavca treće strane.

Član 6 - Aukcije

  1. Uvijeti aukcija od vidaXL su primjenjive aukcijama koje se drže na vidaXL web stranici. Korisnik prihvaća ove uvijete prilikom generiranja računa, ili barem u trenutku kada prvo sudjeluje u aukciji.
  2. Korisnik ne smije neopravdano ili nepropisano utjecati na ponudu na bilo koji način.

Član 7 - Recenzije

  1. Nakon kupnje putem web stranice, Korisnik može biti odazvan od ili u ime vidaXL da procijeni vidaXL, web stranicu i/ili prodavca(e) treće strane uz pomoću ostavljanja Recenzije. vidaXL zadržava pravo – ali ne i obavezu da postavi recenziju na web stranicu ili da ju objavi na bilo koji drugi način, uključujući ime, mjesto stanovanja i datum recenzije kao isporučene od Korisnika.
  2. U slučaju da su recenzije prikupljene od trećih osoba u ime vidaXL, Opći uvijeti i/ili uvijeti korištenja treće strane su primjenjivi recenzijama.
  3. vidaXL zadržava parvo da ne objavi recenziju ili da je ukloni s web stranice, ako prodavac treće strane može dokazati da je recenzija u pitanuju :
    • u suprotnosti sa zakonima ili propisima koji su na snazi;
    • u suprotnosti sa javnim redom ili pristojnost
    • samo recenzija proizvoda;
    • recenzija koja se ne odnosi na prodavca treće strane u pitanju; 
    • sadrži osobne podatke o trećoj strani; 
    • sadrži URL ili reklamiranje;
    • je prevarljiva.

Član 8 – Okončavanje korisničkog računa i funkcionalnosti web stranice

  1. vidaXL zadržava pravo odbiti korisnika ili prekinuti mu račun jednostrano ako postoji razlog za to, na primjer u slučaju:
    • neovlaštene uporabe ili zlouporabe web stranice i/ili računa
    • nepridržavanja ovih Uvjeta korištenja ili uvija aukcija;
    • nepridržavanje sporazuma sklopljenih između korisnika I vidaXL i/ili prodavatelja treće strane
  2. Osim toga, vidaXL ima parvo da ograniči, uskrati ili oduzima neke moguće uzance ili privremeno blokira račun u slučajima kao što su opisani u članku 8.1.
  3. U svim vremenima, vidaXL zadržava pravo da zaustavi dostupnost određenih funkcionalnosti web stranice ili ih popraviti.

Član 9 – Privatnost I lični podaci

  1. Lični podaci isporučeni od strane korisnika vidaXL, kao što je njegovo ili njeno ime i adresa, brojevi telefona I e-mail adrese su obrađene u datotekama koje su vlasništvo vidaXL. vidaXL će koristit ove informacije kako bi upravljala računima I aukcijama, procesirala narudžbe, isporuke i fakturiranje, također moguće posredovanje u sporovima između korisnika I prodavatelja treće strane.
  2. U svim vremenima, korisnik ima mogućnost da pristupi, izmijeni ili proširi njegove ili njene lične podatke prijavom na svoj račun.
  3. U načelu, vidaXL neće dostaviti lične podatke trećim osobama, osim ako je to potrebno kako bi se izvršio ugovor s korisnikom. Na primjer, vidaXL će dostaviti korisničko ime I adresu, e-mail adresu I broj telefona prodavcima treće strane, u slučaju da je to potrebno za izvršavanje kupoprodajnog ugovora između korisnika i prodavatelja treće strane. Komunikacija između korisnika I prodavatelja treće strane se obavlja putem e-mail aplikacije vidaXL-a. Komunikacija se čuva na vidaXL serverima kojima vidaXL ima pristup i može koristit kako bi:
    • pomogli korisniku i/ili prodavatelju treće strane u slučaju pitanja 
    • procijenili ako prodavatelj treće strane zadovoljava/ispuni svoje zahtjeve; 
    • I analizirali poboljšanje procesa.
  4. Ova web stranica koristi Cookies. Cookies su na primjer razmještene da pamte predane log in podatke. Osim toga, cookies treće strane su razmještene na web stranici.
  5. Korisnik može podesiti svoj internet preglednik na takav način da ne prima kolačiće tijekom svoje posjete web stranici. Međutim, moguće je, u ovom slučaju da korisnik ne može u potpunosti iskoristit sve funkcionalnosti web stranice, ili njegov pristup dijelovima web stranice i/ili računa može biti ograničen.
  6. VidaXL zadržava pravo da pohrani podatke o ponašanju posjetitelja na web stranici (korištene IP adrese, između ostalog) ako se pojave sumnje da ima zlostavljanja i/ili neovlaštenog korištenja web stranice putem korisničkog računa.
  7. Za više informacija o načinu na kojem vidaXL koristi lične podatke korisnika, i implementaciju cookie-a na web stranicu, molimo Vas pogledajte vidaXL politiku privatnost, koju možete pronaći na web stranici.

Član 10 –Intelektualno vlasništvo i podaci trećih strana

  1. Ako nije drugačije navedeno, sva prava, uključujući autorska prava i druga prava intelektualnog vlasništva informacija navedenim na web stranici ih zadržava vidaXL, toliko koliko nisu rezervirane od trećih strana / nositelja licenci koje čine informacije dostupne.
  2. Korisniku je dopušteno da konzultira informacije dostavljene na web stranici i napraviti kopiju za ličnu upotrebu, kao što je printanje i čuvanje. Bilo koji rugi način upotrebe, na primjer čuvanje I kopiranje (djelova) web stranice na drugim internetskim web stranicama ili kreiranje konekcija, hiperlinkova ili deeplinkova, na (djelovima) web stranice, nije dozvoljen bez izričitog pismenog odobrenja od vidaXL. 
  3. Podaci s web stranice se djelimično opskrbljuju od trećih strana , kao što su Prodavači trećih strana i Korisnici (u slučaju recenzija). VidaXL se ne smatra odgovornom za bilo kakvu štetu koja nastane zbog nepravilnih, nepotpunih ili pogrešnih informacija dobijenih od trećih strana na web stranici.
  4.  Web stranica može sadržavati linkove za vanjske internetske stranice. VidaXL se ne može smatrati odgovornom za uporabu ili sadržaj web-stranica na kojima je uključen link za web stranicu.

Član 11 - Odgovornost

  1. Korisnik priznaje da u slučaju narudžbi s Prodavcima treće strane, kupoprodajni ugovor se pravi između Korisnika i Prodavca, a vidaXL ne sudjeluje niti će sudjelovati u tom ugovoru.
  2. Tako, vidaXL nije dužna potvrditi ili procijeniti kvalitet, kvantitet ili kapacitet proizvoda koje Prodavac treće strane nudi I ne može se smatrati odgovornom ni na koji način za štete koje proizlaze iz pogrešnih, netočnih ili nepotpunih informacija.
  3. U slučaju da je vidaXL odgovorna za takve štete, odgovornost je limitirana kupovnoj cjeni proizvoda, kao što je u svakom slučaju fakturirana Korisniku od Prodavca treće strane.
  4. Odgovornost vidaXL, bilo kakve prirode ona bila, je ograničena na iznos koji vidaXL-ino osiguranje za odgovornost obešteti u tom slučaju.

Article 12 - Razne

  1. Ako jedna ili više odredbi ovih Uvjeta mogu biti ili postanu nevažeće ili nisu više obavezujuće ili izvršne , ostale odredbe ostaju u potpunost važeće. U tom slučaju, vidaXL će zamijeniti odredbu u pitanju s novom, koju će vidaXL determinirati.
  2. Za korištenje web stranice, korištenje računa i ovih Uvjeta i odredbi, samo nizozemski zakon je primjenjiv.

 


Prilog(s)

Uvjeti i odredbe

Izjava o privatnosti i kolačićima

Pravila povrata

Uvjeti i odredbe za aukcije