U vidaXL-u predani smo osiguravanju da naša web-stranica bude dostupna svima, uključujući pojedince s invaliditetom.

Slijedimo Smjernice o pristupačnosti internetskog sadržaja (WCAG) 2.1 standardne razine AA kako bismo osigurali da naše digitalne usluge zadovoljavaju potrebe korisnika i da su u skladu s Europskim zakonom o pristupačnosti.

O našoj usluzi

vidaXL nudi internetsku platformu za kupnju proizvoda za dom i vrt. Naša web-trgovina dizajnirana je tako da pruža besprijekorno iskustvo kupnje, od pregledavanja i odabira proizvoda do plaćanja i upravljanja računom. Nadalje, pružamo neprestanu podršku putem naših agenata i funkcije chatbota.

Usklađenost pristupačnosti

Poboljšali smo pristupačnost:

  • Poboljšanjem kontrasta boja kako bi se zadovoljili standardi AA/AAA prema WCAG-u
  • Proširenjem ciljanog područja za interaktivne elemente na najmanje 44 x 44 px, u skladu sa standardima AAA WCAG-a
  • Poboljšanjem našeg ponašanja fokusa i izgleda za bolju navigaciju.
  • Poboljšanjem naše prevencije i rješavanja pogrešaka putem jasnijih vizualnih znakova i optimizirane kopije
  • Poboljšanjima na razini koda s odgovarajućom semantikom HTML i oznakama ARIA
  • Dodavanjem opisnih oznaka alt slikama u web-trgovini.
  • Povećanjem naših veličina teksta na bazu od 16 px prema preporukama WCAG-a. U osnovi razumijemo da su svi odlomci ili dugi tekstovi najmanje 16 px, što osigurava pravilnu mogućnost skeniranja teksta.

Neprestana nastojanja u pogledu pristupačnosti

Kako bismo održali i dodatno poboljšali pristupačnost:

  • Neprestano pratimo referentne vrijednosti za pristupačnost kako bi se osigurala stalna usklađenost
  • S vremenom poboljšavamo naše oznake pristupačnosti na razini koda kako bismo imali točne oznake za korisnike i alate za indeksiranje tražilica
  • Osiguravamo interne dizajnerske postupke koji daju prioritet pridržavanju zahtjeva za pristupačnost kao što su ciljano područje, kontrast boja i ponašanje fokusa.

Svjesni smo da bi se neka područja mogla poboljšati. To uključuje stvaranje jednostavnijeg i intuitivnijeg iskustva kupnje, kao što je poboljšanje načina na koji korisnici pregledavaju proizvode, upravljaju svojom košaricom i dovršavaju kupnju, tako da se sve čini personaliziranijim i jednostavnijim. Poboljšavamo i pristupačnost kako bismo osigurali da se svi, bez obzira na mogućnosti, mogu lako kretati i uživati na našoj stranici. U takvim slučajevima aktivno radimo na uvođenju pristupačnih alternativa poboljšanjima i objavljivat ćemo ažuriranja u budućim izdanjima.

Postupci za održavanje pristupačnosti

Uspostavili smo interne procese kako bismo zaštitili dugoročnu pristupačnost, uključujući:

  • Neprestano praćenje i testiranje tijekom razvojnih ciklusa
  • Dokumentaciju o problemima s pristupačnošću, popravcima i poboljšanjima
  • Plan za buduća poboljšanja na temelju povratnih informacija korisnika i revizija pristupačnosti
  • Poseban tim za dizajn korisničkog iskustva koji daje prioritet vizualnoj pristupačnosti, usredotočujući se na kontrast boja, dodirna područja i veličinu teksta.

Kontakt

Posvećeni smo stalnom poboljšanju pristupačnosti. Ako se suočite bilo s kakvim izazovima prilikom pristupa našoj web-stranici ili imate prijedloge za poboljšanje, obratite nam se putem:

- https://support.vidaxl.net/hc/hr/requests/new?ticket_form_id=24409481452561

Dostupna je audioverzija

Dostupna je audioverzija ove izjave