Paket označen kao dostavljen, ali nije primljen

Ako praćenje vaše pošiljke pokazuje da je vaša narudžba dostavljena, ali je niste primili, evo što trebate učiniti:

Provjerite pojedinosti praćenja
- Pregledajte informacije o praćenju za bilo kakve bilješke ili ažuriranja od dostavljača i provjerite je li adresa za dostavu ispravna. Ponekad dostavljači daju pojedinosti o tome gdje je paket ostavljen;
- Pregledajte područje oko svoje kuće, uključujući kućne pragove i bočne ulaze, jer se paketi povremeno mogu staviti izvan vidokruga.
- Razmislite o tome da provjerite kod susjeda ili na recepciji, posebno ako živite u stambenom naselju ili je adresa za dostavu zgrada tvrtke.

 

Izjava o neprimljenoj robi
Ako ne možete pronaći paket, pokrenut ćemo zahtjev kod dostavljača. Za to tražimo da ispunite i potpišete Obrazac za neprimljenu robu (NRG).

Izjava mora sadržavati sljedeće pojedinosti:

  • broj(eve) za praćenje nestalih paketa;
  • ime i adresu koja odgovara adresi za dostavu na pošiljci;
  • adresu e-pošte i broj telefona;
  • broj narudžbe i datum narudžbe (dan kad je narudžba napravljena);
  • vlastoručni potpis (čak i ako je obrazac ispunjen digitalno, potreban je fizički potpis);

Važno

    • Ako postoji broj za praćenje za svaki proizvod, uključite broj za praćenje svih proizvoda koji nedostaju;

    • neki dostavljači zahtijevaju da predate njihov obrazac umjesto obrasca vidaXL. Za takve slučajeve možete upotrijebiti jedan od donjih obrazaca klikom na dostavljača koji je izvršio vašu dostavu:

GLS (kliknite ovdje za upute)
DPD (kliknite ovdje za upute)

 

Sljedeći koraci nakon slanja obrasca
Nakon što primimo vaš potpisani obrazac, pokrenut ćemo zahtjev kod dostavljača i javiti vam se s rješenjem što je prije moguće.
Ako niste sigurni u bilo koji dio ovog postupka ili vam je potrebna pomoć u pronalasku ispravnog obrasca, naša služba za korisnike tu je da vam pomogne. Ne ustručavajte se obratiti se za vodstvo.

 

Želite li saznati više o dostavama na vidaXL-u? Pročitajte neke od naših povezanih članaka: