Vratio/la sam pogrešan proizvod

Kad vraćate proizvod, može se dogoditi da neki artikli završe u paketu za povrat iako nisu potrebni. U nastavku možete pronaći 4 scenarija:

  1. Drukčiji proizvod nalazi se u paketu za povrat;
  2. Više artikala uključeno je u paket za povrat, uključujući proizvod koji treba vratiti;
  3. Više artikala uključeno je u paket za povrat, ne uključujući proizvod koji treba vratiti;
  4. Osobne stvari uključene su u paket za povrat.

Ako se nađete bilo u kojem od gore navedenih scenarija, kontaktirajte s dostavljačem što je prije moguće i zamolite ga da vam pošalje paket natrag. Ako to nije moguće, obratite se našoj službi za korisnike koristeći se jednim od gumba u nastavku.

Dat ćemo sve od sebe kako bismo pratili paket i pokušat ćemo vratiti sve dodatne artikle koji su greškom dodani. Međutim, važno je napomenuti sljedeće:

  • unatoč svim naporima našeg tima, nije zajamčen povrat vaših artikala;
  • dobit ćete povrat novca u skladu s našim pravilima o povratu; bilo koji dodatni artikl(i) uključen(i) u pakiranje neće biti novčano nadoknađeni;
  • ako pronađemo vaše artikle, besplatno ćemo vam ih vratiti.

 

Želite li saznati više o povratima u vidaXL-u? Pogledajte neke od naših povezanih članaka: